Skip til hoved indholdet Log in - MinSide Log in - MinSide

Velkommen til Egum

Egumvej 21 - 35 alle boliger med altan.

På Frantz Hansens Allé 7 - 25. Opførelsesår 1944/1950.

Frant Hansens Allé 2A-C og 6-10 Indre Ringvej 47-59. Opførelsesår 1955. Til disse lejligheder er der altan.

Der kan ikke søges indskudslån.

Fakta for afdelingen

Vaskeri

Ja

Elevator

Nej

Kollektiv råderet
Ja

Afdelingen har godkendt køkkenudskiftining via den kollektive råderet. For at gennemføre dette, kræves det at mindst 10 lejere i afdelingen ønsker et nyt køkken, som finansieres via en huslejeforhøjelse for den enkelte lejer.

Hårde hvidevarer
Læs mere

Se i afdelingens vedligeholdelsesreglement, hvilke hårde hvidevarer der er i boligerne. Det fremgår under punktet "Boligernes standard ved indflytning "

TV
Læs mere

Beboere i denne afdeling får særlige priser på deres fiberbredbånd hos EWII. Læs mere på https://www.ewii.dk/privat/internet/boligforening/ eller kontakt EWII kundeservice på 7055 5555. Oplys at du er lejer hos Boligkontoret Fredericia. (Der kan være enkelte adresser der ikke kan leveres til / samt leveringstid)

Energimærkning
Læs mere

C

Festlokale
Ja

Afdelingen kan leje festlokaler i afdeling 603

Have

Nej

Altan

Ja

Husdyr
Ja

Det er tilladt at have 1 hund eller 1 indekat pr. lejemål. Læs altid afdelingens gældende regler for husdyr i afdelingens husorden.

Forbrug
Læs mere

El afregnes direkte til forsyningsselskab.

Bi-lejemål
Ja

Der er et kælderrum til lejligheden. Fr. Hansens Allé: Der er mulighed for at leje et ekstra kælderrum eller garage. Egumvej: Der er mulighed for at leje et loftrum eller en p-plads.. Opskrivning på ventelisten kontakt Boligkontoret Fredericia.

Ladestander

Nej

Boligtyper i afdelingen

Almindelig bolig

2 værelses

boliger
Almindelig bolig

3 værelses

boliger
Almindelig bolig

4 værelses

boliger

Boligtype

Værelser

Størrelse

Husleje

Indskud/dp

Plantegning

Almindelig bolig

2

70 m²

4101 kr.

7000 kr.

Almindelig bolig

2

59 m²

4144 kr.

5900 kr.

Almindelig bolig

3

69 m²

4633 kr.

6900 kr.

Almindelig bolig

3

59 m²

4144 kr.

5900 kr.

Almindelig bolig

3

74 m²

4918 kr.

7100 kr.

Almindelig bolig

4

76 m²

4953 kr.

7500 kr.

Almindelig bolig

4

84 m²

5394 kr.

8500 kr.

Råderetskatalog-07-09-2022-afd.-207.pdf Husorden-30-08-2023-afd.-207.pdf Vedligeholdelsesreglement-07-09-2022-afd.-207.pdf 2024-09-18-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2024-09-18-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2023-Regnskab-afd.-207.pdf 2024-06-11-Referat-af-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2024-06-11-Dagsorden-til-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2023-08-30_Referat-af-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2022-Regnskab-afd.-207.pdf 2021-Regnskab-afd.-207.pdf 2020-Regnskab-afd.-207.pdf 2019-Regnskab-afd.-207.pdf 2022-09-07-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2021-10-25-Referat-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2021-09-08-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2021-06-17-Referat-af-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2023-08-30-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2022-09-07-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-207.pdf 2021-10-25-Dagsorden-til-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-207-og-209.pdf 2021-09-08-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-207.pdf

Afdelingsbestyrelse

Mette-Line Baunbæk Larsen

Formand

(30.08.2023 - 29.09.2025)

Heidi Larsen

Bestyrelsesmedlem

(30.08.2023 - 29.09.2025)

Jonas Kruse Scharling Jensen

Bestyrelsesmedlem

(30.08.2023 - 29.09.2025)

Karina Dinesen Korsgaard

Bestyrelsesmedlem

(18.09.2024 - 17.10.2026)

Kasper Kristensen

Bestyrelsesmedlem

(18.09.2024 - 17.10.2026)

Kontor

Servicecenter

Åbningstider

Mandag - torsdag fra kl. 7.00 - 15.00
Fredag fra kl. 7.00 - 13.00

Ejendomsadresse

Varmemesterkontor

Adresse:

Indre Ringvej 51
7000 Fredericia


Åbningstider

Personlig henvendelse mandag - fredag kl. 9.00 - 9.30
og mandag - torsdag 12.00 - 12.30

Inspektør

Nicky Christiansen


2024-12-04-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-12-04-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-11-27-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-11-27-Dagsorden-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-11-27-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-10-22-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-10-22-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-08-28-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-06-19-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-06-19-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-05-22-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-05-22-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-04-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-04-24-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-02-07-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-02-07-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-12-12-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-12-06-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-10-11-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-10-11-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-08-23-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-08-23-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-14-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-14-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-13-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-06-13-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-05-24-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-05-24-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-04-26-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-04-26-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-02-01-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-02-01-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-12-07-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-12-07-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-10-12-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-10-12-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-08-31-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-08-31-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-22-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-22-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-09-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-06-09-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-06-09-Ny-dagsorden-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Forslag-til-vedtægsændringer.pdf 2022-05-18-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf.pdf 2022-04-26-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-04-26-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-02-02-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-02-02-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-12-08-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-12-08-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-10-27-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-10-27-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-10-13-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-10-13-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-09-01-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-09-01-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-06-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-06-21-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-06-21-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-04-28-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-02-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-02-24-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2019-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2020-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2021-Regnskab-Boligkontoret-Fredercia.pdf 2022-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2023-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf Vedtægter-for-Boligkontoret-Fredericia.pdf

Boligkontoret Fredericia

Vesterbrogade 4
7000 Fredericia

Telefon: 76221200

E-mail: post@boligfa.dk

CVR nr. 27 00 65 31