Skip til hoved indholdet Log in - MinSide Log in - MinSide

Velkommen til Fuglsangparken

Fuglsangparken 24 - 48, Fuglebakken 13 -19, 33 - 61, 54 - 88. Opførelsesår 1989.

Boliger i etagebyggeri og rækkehuse. Til alle 1. sals lejligheder er der altan, og til stuelejligheder og rækkehuse er der have.

Der kan søges indskudslån.

Fakta for afdelingen

Vaskeri

Ja

Elevator

Nej

Kollektiv råderet
Ja

Afdelingen har godkendt køkkenudskiftining via den kollektive råderet. For at gennemføre dette, kræves det at mindst 10 lejere i afdelingen ønsker et nyt køkken, som finansieres via en huslejeforhøjelse for den enkelte lejer.

Hårde hvidevarer
Læs mere

Se i afdelingens vedligeholdelsesreglement, hvilke hårde hvidevarer der er i boligerne. Det fremgår under punktet "Boligernes standard ved indflytning "

TV
Læs mere

Beboere i denne afdeling får særlige priser på deres fiberbredbånd hos EWII. Læs mere på https://www.ewii.dk/privat/internet/boligforening/ eller kontakt EWII kundeservice på 7055 5555. Oplys at du er lejer hos Boligkontoret Fredericia. (Der kan være enkelte adresser der ikke kan leveres til / samt leveringstid)

Energimærkning
Læs mere

B, C

Festlokale
Ja

Afdelingen har festlokale og 1 gæsteværelse

Have

Ja

Altan

Ja

Husdyr

Nej

Forbrug
Læs mere

El, vand, vandafledning og varme afregnes direkte til forsyningsselskaberne.

Bi-lejemål
Ja

Der er et skur til alle lejemål. Der er mulighed for at leje en carport. Opskrivning på ventelisten - kontakt administrationen

Ladestander
Ja

Afdelingen har ladestandere til el-biler

Boligtyper i afdelingen

Ungdomsbolig

1 værelses

boliger
Almindelig bolig

2 værelses

boliger
Almindelig bolig

3 værelses

boliger
Almindelig bolig

4 værelses

boliger

Boligtype

Værelser

Størrelse

Husleje

Indskud/dp

Plantegning

Almindelig bolig

2

72 m²

5080 kr.

16775 kr.

Almindelig bolig

2

70 m²

4935 kr.

13465 kr.

Almindelig bolig

2

70 m²

4935 kr.

13465 kr.

Almindelig bolig

3

89 m²

6280 kr.

20700 kr.

Almindelig bolig

3

85 m²

5963 kr.

16235 kr.

Almindelig bolig

3

85 m²

5963 kr.

16235 kr.

Almindelig bolig

3

85 m²

5963 kr.

16235 kr.

Almindelig bolig

4

108 m²

7107 kr.

20725 kr.

Råderetskatalog-18-09-2024-afd.-315.pdf Husorden-21-09-2023-afd.-315.pdf Vedligeholdelsesreglement-21-09-2023-afd.-315.pdf 2024-09-18-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2024-09-18-Ny-dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2024-09-18-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2023-Regnskab-afd.-315.pdf 2024-06-13-Referat-af-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2024-06-13-Dagsorden-til-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2023-09-21-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2022-Regnskab-afd.-315.pdf 2021-Regnskab-afd.-315.pdf 2020-Regnskab-afd.-315.pdf 2019-Regnskab-afd.-315.pdf 2022-09-22-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2021-09-23-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2023-09-21-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2022-09-22-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-315.pdf 2021-09-23-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-315.pdf

Afdelingsbestyrelse

Louise Kühnell Mikkelsen

Formand

(18.09.2024 - 17.10.2026)

Carolus Van Zundert

Bestyrelsesmedlem

(18.09.2024 - 17.10.2026)

Nicolaya Skals Bøgebjerg

Bestyrelsesmedlem

(18.09.2024 - 17.10.2025)

Paw Hylleberg

Bestyrelsesmedlem

(21.09.2023 - 20.10.2025)

Pia Susanne Jensen

Bestyrelsesmedlem

(18.09.2024 - 17.10.2026)

Irismarie Svendsen

1. Suppleant

(18.09.2024 - 17.10.2025)

Kontor

Servicecenter

Åbningstider

Mandag - torsdag fra kl. 7.00 - 15.00
Fredag fra kl. 7.00 - 13.00

Ejendomsadresse

Varmemesterkontor

Adresse:

Fuglebakken 59
7000 Fredericia


Åbningstider

Personlig henvendelse mandag - fredag kl. 9.00 - 9.30
og mandag til torsdag kl. 12.00 - 12.30

Inspektør

Nicky Christiansen


2024-12-04-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-12-04-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-11-27-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-11-27-Dagsorden-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-11-27-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-10-22-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-10-22-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-08-28-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-06-19-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-06-19-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-05-22-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-05-22-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-04-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-04-24-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-02-07-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-02-07-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-12-12-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-12-06-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-10-11-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-10-11-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-08-23-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-08-23-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-14-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-14-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-13-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-06-13-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-05-24-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-05-24-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-04-26-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-04-26-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-02-01-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-02-01-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-12-07-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-12-07-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-10-12-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-10-12-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-08-31-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-08-31-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-22-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-22-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-09-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-06-09-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-06-09-Ny-dagsorden-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Forslag-til-vedtægsændringer.pdf 2022-05-18-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf.pdf 2022-04-26-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-04-26-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-02-02-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-02-02-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-12-08-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-12-08-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-10-27-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-10-27-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-10-13-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-10-13-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-09-01-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-09-01-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-06-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-06-21-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-06-21-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-04-28-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-02-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-02-24-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2019-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2020-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2021-Regnskab-Boligkontoret-Fredercia.pdf 2022-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2023-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf Vedtægter-for-Boligkontoret-Fredericia.pdf

Boligkontoret Fredericia

Vesterbrogade 4
7000 Fredericia

Telefon: 76221200

E-mail: post@boligfa.dk

CVR nr. 27 00 65 31