Skip til hoved indholdet Log in - MinSide Log in - MinSide

Velkommen til Sønderparken

Prangervej 116 - 164. Opførelsesår 1974.

Der er altan til alle lejligheder og stuelejligheder har have.
Prangervej 116 - 126 er med elevator.

Der kan søges indskudslån.

Fakta for afdelingen

Vaskeri

Ja

Elevator
Ja

Prangervej 116 - 126 er ombygget, så der er elevator.

Hårde hvidevarer
Læs mere

Se i afdelingens vedligeholdelsesreglement, hvilke hårde hvidevarer der er i boligerne. Det fremgår under punktet "Boligernes standard ved indflytning "

TV
Læs mere

Beboere i denne afdeling får særlige priser på deres fiberbredbånd hos EWII. Læs mere på https://www.ewii.dk/privat/internet/boligforening/ eller kontakt EWII kundeservice på 7055 5555. Oplys at du er lejer hos Boligkontoret Fredericia. (Der kan være enkelte adresser der ikke kan leveres til / samt leveringstid)

Energimærkning
Læs mere

C

Festlokale
Ja

Afdelingen har eget festlokale

Have

Ja

Altan

Ja

Husdyr
Ja

Det er tilladt at have 1 hund og 1 indekat pr. lejemål. Læs altid afdelingens gældende regler for husdyr, i afdelingens husorden

Forbrug
Læs mere

El, varme og vand afregnes direkte til forsyningsselskab. A/C vandafledning betales til Boligkontoret Fredericia.

Bi-lejemål
Ja

Der er et kælderrum til lejligheden. Der er mulighed for at leje et ekstra kælderum, have, MC plads eller en carport.Opskrivning til ventelisten kontakt Boligkontoret Fredericia tlf. 7622 1200

Ladestander
Ja

Afdelingen har ladestandere til el-biler

Boligtyper i afdelingen

Almindelig bolig

1 værelses

boliger
Almindelig bolig

2 værelses

boliger
Almindelig bolig

3 værelses

boliger
Almindelig bolig

4 værelses

boliger
Almindelig bolig

5 værelses

boliger

Boligtype

Værelser

Størrelse

Husleje

Indskud/dp

Plantegning

Almindelig bolig

1

36 m²

2879 kr.

4600 kr.

Almindelig bolig

2

52 m²

3932 kr.

9000 kr.

Almindelig bolig

2

70.6 m²

5980 kr.

9000 kr.

Almindelig bolig

3

99.4 m²

7668 kr.

11000 kr.

Almindelig bolig

3

92 m²

6568 kr.

10500 kr.

Almindelig bolig

4

108.9 m²

8224 kr.

12000 kr.

Almindelig bolig

4

108 m²

7622 kr.

12000 kr.

Almindelig bolig

5

121 m²

8478 kr.

13300 kr.

Brugervejledning-27-11-2024-afd.-310.pdf Brugervejledning-altanlukninger-27-11-2024-afd.-310.pdf Råderetskatalog-21-08-2023-afd.-310.pdf Husorden-21-08-2023-afd.-310.pdf Vedligeholdelsesreglement-21-08-2023-afd.-310.pdf 2024-08-21-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2024-08-21-Ny-dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2024-08-21-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2023-Regnskab-afd.-310.pdf 2024-06-13-Referat-af-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2024-06-13-Dagsorden-til-ekstraordinært-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2023-08-21-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2022-Regnskab-afd.-310.pdf 2021-Regnskab-afd.-310.pdf 2020-Regnskab-afd.-310.pdf 2019-Regnskab-afd.-310.pdf 2022-08-24-Referat-af-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2021-09-06-Referat-af-afdelingsmøde-afdeling-310-inkl.-beretning.pdf 2023-08-21-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2022-08-24-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-310.pdf 2021-09-06-Dagsorden-til-afdelingsmøde-afd.-310.pdf

Afdelingsbestyrelse

Leif Brodersen

Formand

(21.08.2024 - 20.09.2026)

Christian Arndal Dietz

Bestyrelsesmedlem

(21.08.2024 - 20.09.2026)

Jane Carstens

Bestyrelsesmedlem

(21.08.2024 - 20.09.2025)

Jørgen-Erik Sørensen

Bestyrelsesmedlem

(21.08.2024 - 20.09.2025)

Kim Gydesen

Bestyrelsesmedlem

(21.08.2024 - 20.09.2026)

Vibeke Winther Andersen

1. Suppleant

(21.08.2024 - 20.09.2025)

Sagal Muqtar

2. Suppleant

(21.08.2024 - 20.09.2025)

Kontor

Servicecenter

Åbningstider

Mandag - torsdag fra kl. 7.00 - 15.00
Fredag fra kl. 7.00 - 13.00

Ejendomsadresse

Varmemesterkontor

Adresse:

Søndermarksvej 68 St Tv
7000 Fredericia


Åbningstider

Personlig henvendelse mandag - fredag kl. 9.00 - 9.30
og mandag til torsdag kl. 12.00 - 12.30

Inspektør

Nicky Christiansen


2024-12-04-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-12-04-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-11-27-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-11-27-Dagsorden-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-11-27-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-10-22-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-10-22-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-08-28-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-06-19-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-06-19-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-05-22-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-05-22-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2024-04-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-04-24-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2024-02-07-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2024-02-07-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-12-12-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-12-06-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-10-11-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-10-11-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-08-23-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-08-23-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-14-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-14-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-06-13-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-06-13-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-05-24-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-05-24-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2023-04-26-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-04-26-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2023-02-01-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2023-02-01-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-12-07-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-12-07-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-10-12-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-10-12-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-08-31-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-08-31-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-22-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-22-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-06-09-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-06-09-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-06-09-Ny-dagsorden-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Forslag-til-vedtægsændringer.pdf 2022-05-18-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2022-05-18-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf.pdf 2022-04-26-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-04-26-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2022-02-02-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2022-02-02-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-12-08-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-12-08-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-10-27-Referat-af-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-10-27-Indkaldelse-til-ekstraordinært-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-10-13-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-10-13-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-09-01-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-09-01-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2021-06-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-06-21-Referat-af-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-06-21-Indkaldelse-til-repræsentantskabsmøde.pdf 2021-04-28-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-02-24-Referat-af-bestyrelsesmøde.pdf 2021-02-24-Dagsorden-til-bestyrelsesmøde.pdf 2019-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2020-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2021-Regnskab-Boligkontoret-Fredercia.pdf 2022-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf 2023-Regnskab-Boligkontoret-Fredericia.pdf Vedtægter-for-Boligkontoret-Fredericia.pdf

Boligkontoret Fredericia

Vesterbrogade 4
7000 Fredericia

Telefon: 76221200

E-mail: post@boligfa.dk

CVR nr. 27 00 65 31